onsdag 23 september 2015

Ett mailklick bort, och jag finns där

Jag vet att jag har några som läser här, även fast jag inte skriver någonting alls längre.
Den här bloggen var till för att skriva ut kring saker jag inte kunde prata med någon om, förutom er då, och det är jag otroligt tacksam för, att ni läst och känt med mig i en värld där jag känt mig så otroligt ensam. Jag vet också att ni i min situation också har tillfällen då ni känner er ensamma, då ni saknar en pelare att stötta er mot. Det man inte får glömma av är att vi är många som har det såhär, vi är inte ensamma. Jag tänker skriva ut min mailadress än en gång, då jag vet att den ligger långt ner i flödet, och påminna er om att jag lyssnar och stöttar, för jag vet att jag behövde det, och då hittade jag ingen.

Den mailen ni kan nå mig på är : mittlivmedmrkh123@gmail.com

Även om jag inte skriver här, så finns jag alltid på min mail, och den kollar jag regelbundet.

När jag känner att jag har någonting vettigt att blogga om så kommer jag skriva här, men vet inte om det är om en vecka eller ett år. För er som letar efter någon som skriver om det här, läs igenom mina gamla inlägg, för där hade jag betydligt mer att skriva mig om än vad jag har nu.

Jag hoppas ni alla har det bra där ute, och jag är bara ett mailklick ifrån!
Ber om ursäkt för osammanhängande blogginlägg, och för distansen kring bloggen, men hoppas ni hör av er i vilket fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar